9 Nisan 2010 Cuma

Bi gün şey olmuştu

İşte ben üniversitedeyim gerçi hala üniversitedeyim ama bu daha yıllar önce hocama (reklamcılık dersi) verdiği not yüzünden çok kızmışım bir mail döşedim işte sizin dersinizi seçtimde vay efendim sonradan anladım benden başkasının neden seçmediğini de çağdışı kalmış yöntemlerle ders anlatırmışda, ezberciymişde bide örnek verdim işte tıp eğitiminde olsaydık aletlerin isimlerini en iyi yazan doktorları o yetiştirirmişte ancak kullanmasını bilen bi kişi çıkmazmış,teoride harika doktor yetiştirirmiş sonuçta herkes ölürmüş, sonunda da dedim ki eğer bu yazdıklarım yüzünden cezalandırılırsam üniversitelerde de demokrasi kalmamıştır fln maili gönderdim. gururla o zamanki kız arkadaşıma okuttum çok iyi tepkiyle karşılaşacağımı düşünüyorum vaaay ne yazmışsın yine diycek. dedi ki -utku "amaliyat" ne, hiç farketmemişim verdiğim doktor örneğinde hiç durmadan amaliyat yazmışım nasılda göze batıyo. altta kalırmıyım hemen dedim ki önemli olan içerik sen şekilcisin diye bi güzel kavga ettik (sonradan içeriğin nasıl önemli olduğunu ispatladım) burda yazdıklarım içinde bi arkadaşım -ooof utku o ne yazım hataları öyle, dedi. içerik önemli güzelim dedim ama ne yapcan haklılar galiba yetenek yok işte Edebiyat hocama zamanında çemkirmeseydim...

Hiç yorum yok: